2.10.10

Es šad un tad palasu SestDienu. Nē, es palasu to katru sestdienu...bet šad un tad uzskrienu virsū slejai "Kā viņi satikās". Tagad tur naski izbļauts pēdējos gados piekoptais stulbums precēties tanīs īpašajos datumos, kur visi cipariņi vienādi (būtu interesanti, kāds ir šķiršanās procents šiem "īpašajiem" pāriem.), bet, lai šogad mēs kļūtu vēl "oriģinālāki", lielās kāzas notiks LNT tiešraidē (lieki minēt, ka man grūti šinī ziņā izdomāt ko trulāku. )
Zini, bet ne jau tāpēc man sagribējās te izteikties...man tikai ienāca prātā, ka es laikam vairs neticu tiem filmu un pasaku stāstiem, kas parādās arī tajā satikšanās slejā katru nedēļu. Es vairs neticu aprakstītajai rūpīgajai plānošanai, lai tas bildināšanas pasākums sanāktu sapņains. Nē, tā nenotiek.
p.s. un SestDienā patiesībā ir daudzas citas - interesantākas lietas.

Nav komentāru: