6.4.09

I Want You

Tie, kas mani zina tuvāk, zina, ka man ir zināma kaislība uz apaviem. Šodien manai apavu saimei pievienojās jaukas "balerīnas"...apaļdegunainas kurpītes ar lielu lakādas pumpu uz deguna. Es šodien atklāju riebīgajā Maximā garšīgus banānu čipsus, kas ir ar šokolādi un sezamu - kārtējais lētais draņķis, ko man labpatīk grauzt. Un visam pa virsu es taisos dušā baudīt šokolādes un mandeļu dušas želeju. Summa visai sievišķīga. Bet to, ka esmu sieviešcilvēks, es nekad neesmu noliegusi. Pa logu lūr defektīvs mēness..izskatās pēc dzēšgumijas, kam viena mala nodzēsta. Vai arī pie tevis ir tāds mēnesis, tik pat zinātkārs un skaists. Zini, pavasaris varbūt tieši tāpēc ir tik jauks, ka tik īss. Mēneši it kā piešķirti tik pat, bet tas, ko es saucu par pavasari, ir tik īss, ka apnikt nepaspēj.

Music: Kings of Leon - I Want You

1 komentārs:

kristaps teica...

pie manis mēness ir liels, dažreiz kā resns siera klucis