2.11.09

es jau otro nedēļu staigāju kā miegā. šķiet manī atkal dabīgo opioīdu pārprodukcija. un ir tā, ka šķiet, liela daļa lietu manu prātu nespēj satraukt. varbūt tā man tāda bruņuveste. lai nu kā, vienīgais, kas nupat mani satrauc, kā tikt galā ar visu, kas nāks man pāri kaut kad decembrī un iespējams tik ātri nebeigsies...šodien nolēmu aiziet līdz Zvaigznes ABC Outletam (jā, tagad taču notiek vesela vārīšanās par šiem svešvārdiem, bet, dārgie gudrīši, latviskojiet nu šo tā, lai būtu gana īsi un viegli pasakāms). nu tātad, tas ir tur pie lielās Swedbank ēkas Vecrīgā, kur bija Adidas veikals kādreiz. pēc ilgiem laikiem mani veikalā pārņēma "dūda" - lētas, lētas grāmatas un ļoti mīļa pardevēja. patiesībā tā sieviete bija vienkārši kaut kas lielisks - sirsnīgs smaids un laipnības kalngals. tad meitene man rindā priekšā atzinās, ka viņai šķiet pazīstama kundzes balss, uz ko viņa atbildēja nedaudz melanholiski, ka, jā - viņa esot ierunājusi filmas un varbūt dzirdēta radio. balss patiešām viņai bija ļoti patīkama. tas viss kopumā man radīja lielisku garastāvokli atlikušajam vakaram un 6 grāmatu prieku par nieka 4,50...mēness ir šeit šovakar tik skaists, bet es gribētu būt aiz okeāna daudz siltākos apskāvienos


mūzika: Paloma Faith - New York

Nav komentāru: